• Kontorsmaterial 21.05.2014

    När det gäller att köpa in rätt material till ett kontor finns det mycket att tänka på. Kalendrar, dagböcker, anteckningsböcker, understrykningspennor, post-its, gem, plastfodral och mycket annat ska finnas på lager och inför konferenser bör du utöka lagret något.

    Kontorsmaterial

    Ett snyggt märke

    Burde är ett praktiskt och snyggt märke med en stilren och enkel design anpassat efter ditt företags behov, med din logo på kontorsmaterialet lämpar det sig för alla miljöer och kan användas som reklam för ditt företag då du har möten med andra klienter. Hos bland annat Kalenderkungen kan du hitta det märket.

    Lär dig organisera

    Rätt kontorsmaterial ökar kapaciteten hos anställda då de lättare och smidigare kan organisera sitt arbete och känna att företaget gör allt för att deras arbete ska effektiviseras. De kan fortfarande behöva tips och trix för att lära sig hur de ska organisera. Det gör att de anställda känner att de arbetar för ett företag som de bryr sig om.

    Kom ihåg att

    Det viktiga är att se till att inskaffa rätt mängder av kontorsmaterial och att hålla koll på hur mycket som används och vilket material som har störst åtgång. Samtidigt som vi lever i ett datorsamhälle är det oftast A4-papper för skrivare som har den största åtgången, men det är ju helt beroende på vilken bransch du jobbar i.

    Ett snyggt kontorsmaterial ger också ett bra intryck till dina kunder, försäkra dig om att ditt kontorsmaterial är något som du tycker är representativt för ditt företag.

    Vid mässor är det extra viktigt och det är där du har chansen att sprida information om ditt företag och era produkter. Små kollegieblock med en enkel information om ditt företag och era tjänster är något som är uppskattat under sådana mässor. Det är extra viktigt att budskapet om vad ditt företag erbjuder är klart och koncist. Du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck. 

    Posted by admin @